mandag 5. november 2007

I det siste

No var det ein stund sidan eg har opptater bloggen.
Og det har jo skjedd litt sia sist.
Brann har blitt seriemester. Noke som ikkje e noke overraskelse :)
Eg har vert på Ten-leir på Raknestunet. Det var veldig kjekt. Det var veldig gode taler og greie ungdommer. Eg har vert ei veka på Bildøy der det har vert Kort-Kurs. Der var temaet Bønn. Der fekk me masse nyttig undervisning. Så no er eg klar Bedehuset at.

Her kjem det nokre bilder av det som har skjedd...

 

Bildøy 

Festplassen i Bergen, der dei vist Brann kamp 

Karadas den store mann mot Lyn 

Raknestunet. Verdens Beste Leir Plass 

Og her er eit bilde av Meg

2 kommentarer:

Siv Anita sa...

Digg bilde Steinar!! =) Åssen går d m dg?? Trives i tjenesten?
Klemklem

Steinar sa...

Hei på deg siv anita... Med meg går det bra... Driver på her på bedehuset... I dag har me hatt ledarsamling... Ein del ledarene i bedehuset har vert med. Veldig bra :) Du då? Lykkelig forlova???