lørdag 12. april 2008

T2 - Så flere får leve.

Veit du ikkje ka du skal til neste år eller treng du eit år med nye utfordringer. Då e T2 (teneste 2) tingen :) Etter nesten 1 år på T2 kan eg varmt anbefala da til andre. Det har betydd veldig masse for meg og eg har voks utrulig masse. No e da sikkert mangen som ler. Men trur det eller ei. Steinar har blitt litt meir vosken og litt meir klok :) Og har hatt utrulig bra på Bildøy og på T2. Og ikkje minst på Bedehuset som eg har pratis på.

Eg sitere i frå http://bildoybibelskole.no/?vis=artikkel&fid=603&id=1802200802133725251&menymagasin=nei&t=Tjeneste%202

FORDYPNING
Etter ett år på en av skolens linjer (eller ein anna bibelskole, kan du velge T2. Dette er en lederlinje
som går i dybden på følgende områder: Barne- og ungdomsarbeid Leder-
og forsamlingsarbeid Formidling og veiledning


AKTIVITETER
T2-linja kombinerer teori på skolen (15 uker) med praksis ute (22 uker).
Det legges stor vekt på individuell veiledning. Hver student får sin egen
mentor blant lærerne, i tillegg til en veileder på praksisstedet. T2 drar på
studietur til Patmos i middelhavet.


Sånn ca. T2 klassen i år

Vil du veta meir om Bildøy Bibelskule så kan du besøka heimesida som er

www.bildoybibelskole.no/

1 kommentar:

Siv Anita sa...

Kjekt å lese Steinar! =) Bra du har hatt et bra år! Hvor mange cm har du vokse da? ;)